درب آیس پک حبابی

دهانه : 100
ارتفاع : 40
تعداد : 600
رنگ : شفاف
جنس : pet

ارســال ســریـع

محصولات با کیفیت

قیمت مناسب

رضایت بالای مشتریان

توضیحات

خرید درب یکبار مصرف آیس پک حبابی

یکی از محصولات تولیدی شرکت عسل پلاست می باشد . این لیوان از مواد اولیه بسیار با کیفیت و درجه یک پلی اتیلن ترفتالات (PET) تولید شده است. دهانه این محصول 95 و ارتفاع 35 میلی متر می باشد. درب یکبار مصرف آیس پک شیار دار استاندارد، کاملا  مقاوم، و شفاف می باشد. از این درب آیس پک شیار دار جهت پوشش درب ظروف بستنی و لیوان های آبمیوه با دهانه 95  برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و آلودگی به داخل ظرف و البته زیبایی دو چندان استفاده می گردد.

این درب رو خور می باشد.

این محصول در بسته های کارتنی 600 عددی عرضه می گردد.

درب آیس پک شیار دار در وزن های اختصاصی قابل تولید می باشد.

البته تغییر در وزن شرایط و تیراژ مخصوص به خود را دارا می باشد که در صورت نیاز به راهنمایی می توانید با شرکت تماس بگیرید.

 

خرید درب یکبار مصرف آیس پک حبابی

برای خرید درب یکبار مصرف آیس پک حبابی میتوانید با ما در ارتباط باشید. از آنجا که قیمت محصولات در کشورمان در حال نوسان است بهتر اس قبل از سفارش ظروف یکبار مصرف با کارشناسان فروش ما گفت و گو کنید.

 

راهنمای خرید ظروف یکبار مصرف

بیشترین فروش ظروف یکبار مصرف به خصوص لیوان یکبار مصرف آبخوری بابت انواع نوشیدنیها مانند آب و چای و ظروف ماستی یکبار مصرف، انواع کاسه یکبار مصرف و ظرف خورشتی بابت  نذورات و نوشیدنی های گرم و سرد  است.

معمولا فروش درب لیوان آیس پک یکبار مصرف در ماه های قمری  محرم، صفر، رمضان و شعبان و در ماههای شمسی ، فروردین، اردیبهشت، و کل فصل تابستان میزان فروش به طور چشم گیر افزایش پیدا می کند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درب آیس پک حبابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *