لیوان 180 قرمز

دهانه : 95
ارتفاع : 115
تعداد : 500
حجم : 180
وزن : 1.2 گرمی
رنگ : شفاف
جنس : PP
رنگ بسته بندی : قرمز

دسته بندی

ارســال ســریـع

محصولات با کیفیت

قیمت مناسب

رضایت بالای مشتریان

توضیحات

 

لیوان یکبار مصرف 180 سی سی – شفاف

یکی از محصولات تولیدی عسل پلاست می باشد. از مواد اولیه و درجه یک پلی پروپیلن ( pp ) تولید شده است. قطر دهانه این محصول 95 میلیمتر و ارتفاع 115 میلیمتر میباشد. ظرفیت حجمی این ظرف 300 سی سی، با ضخامت استاندارد و کاملا  مناسب، بیرنگ و شفاف است. که دارای  دهانه و حجم استاندار و مناسب برای انواع نوشیدنیها، خصوصا دوغ می باشد. از این لیوان یکبار مصرف، جهت نوشیدن انواع نوشیدنی سرد و گرم مانند آبمیوه، دوغ، خاکشیر و …. استفاده میگردد.

این محصول داری انواع درب شفاف از مواد اولیه و درجه یک پت ( pet ) که شامل درب حبابی ساده وطرحدار نی خور و دربهای تخت ساده و نی خورو انواع درب شفاف  از جنس پلی پروپیلن ( pp )  تخت ساده و  نی خور میباشد.

 

قیمت و خرید لیوان یکبار مصرف 180 سی سی شفاف

برای اطلاع از آخرین قیمت و خرید لیوان یکبار مصرف 180 سی سیمیتوانید با شماره تلفن های 02165468813 و یا 09123777280 تماس بگیرید. لیوان یکبار مصرف شفاف 180 سی سی در طرح ها و جنس های مختلفی تولید و به بازار عرضه میشوند. عسل پلاست دارای  گواهی از سازمان ملی استاندارد است که نتیجه تلاش متخصصان این شرکت در تولید و عرضه ظروف یکبار مصرف میباشد.

 

نکاتی درمورد خرید ظروف یکبار مصرف

همیشه در هنگام  تهیه و لیوان یکبار مصرف 180 سی سی توجه داشته باشید که کیفیت محصولات یکبار مصرف ارجحیت بالاتری از قیمت آن برای شما داشته باشد چون محصولات یکبار مصرف بی کیفیت یا ارزان قیمت حتما دارای وزن کمتر و مواد با درجه کیفی پایین تر هستند و موجب نارضایتی مصرف کننده نهایی از محصول یکبار مصرف خواهند شد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لیوان 180 قرمز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *