ليوان مك 400 سی سی PP ياس شفاف – بسته بندی PH

دهانه : 95
ارتفاع : 120
تعداد : 300
حجم : 400
وزن : 5 گرم
رنگ : شفاف
جنس : PP
رنگ بسته بندی : PH

دسته بندی

ارســال ســریـع

محصولات با کیفیت

قیمت مناسب

رضایت بالای مشتریان

توضیحات

لیوان آبمیوه یکبار مصرف مک یاس شفاف یکی از محصولات خاص در مجموعه عسل پلاست میباشد،که از مواد اولیه درجه یک پلی پروپیلن تولید می شود . گنجایش این محصول با ظرفیت استاندارد 400 سی سی، کاملا مقاوم و شفاف در این شرکت تولید می شود. از لیوان یکبار مصرف مک یاس (PP) جهت سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم مانند آبمیوه، بستنی، دوغ، خاکشیر، قهوه، هات چاکلت و … استفاده می شود.

 

*کارخانه ظروف یکبارمصرف عسل پلاست دارای نشان ملی استاندارد و سیب سلامت می باشد که نتیجه تلاش همکاران ما است تمام ظروف یکبار مصرف تولید شده در شرکت عسل پلاست بهداشتی بوده مشتریان عزیز نگرانی بابت استفاده از محصولات نداشته باشند*

 

لیوان یکبار مصرف انواع مختلفی دارد که تولیدی عسل پلاست این محصول را در طرح ها و رنگ های مختلف و به صورت بهداشتی تولید میکند.

ظروف یکبار مصرف تولید شده در کارخانه عسل پلاست بهداشتی هستند و شما مشتریان عزیز میتوانید با خیالی آسوده از محصول مورد نظر خود استفاده کنید.

 

خرید و قیمت لیوان مک یاس

 

کارخانه ظروف یکبار مصرف عسل پلاست محصولات متنوعی دارد، قیمت لیوان مک یاس را میتوانید از طریق شماره تلفن های 02165468812 ، 09123777280 و یا 02165468813 جویا شوید. خرید لیوان مک یاس بسیار ساده بود و تنها با چند کلیک انجام میشود.

 

لیوان مک یاس 400 سی سی شفاف

در همه فصل های سال مورد استفاده مردم قرار میگیرند و همواره میان پرفروش ترین محصولات عسل پلاست قرار دارند.

 

راهنمای خرید ظروف یکبار مصرف

همیشه در هنگام  تهیه و خرید ظروف یکبار مصرف توجه داشته باشید که کیفیت محصولات یکبار مصرف ارجحیت بالاتری از قیمت آن برای شما داشته باشد چون محصولات یکبار مصرف بی کیفیت یا ارزان قیمت حتما دارای وزن کمتر و مواد با درجه کیفی پایین تر هستند و موجب نارضایتی مصرف کننده نهایی از محصول یکبار مصرف خواهند شد.

همچنین قبل از خرید حتما نشان سیب سلامت و نشان سازمان ملی استاندارد را چک کنید تا از بهداشتی بودن ظروف مطمئن شوید.

توضیحات تکمیلی

دهانه

95

ارتفاع

120

تعداد

300

حجم

400

وزن

5 گرم

رنگ

شفاف

جنس

pp

رنگ بسته بندی

PH

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ليوان مك 400 سی سی PP ياس شفاف – بسته بندی PH”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *