ليوان هويجي 300 سی سی PP عسل شفاف – بسته بندی قرمز

دهانه : 95

ارتفاع : 90

تعداد : 300

حجم : 300

وزن : 3.5

رنگ : شفاف

جنس : pp

رنگ بسته بندی : قرمز

ارســال ســریـع

محصولات با کیفیت

قیمت مناسب

رضایت بالای مشتریان

توضیحات

لیوان آب هویج

لیوان یکبار مصرف هویجی شفاف یکی از محصولات کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف عسل پلاست می باشد،که از مواد اولیه درجه یک پلی پروپیلن (PP) تولید می شود. گنجایش این محصول با حجم استاندارد 300 سی سی، کاملا مقاوم و شفاف در این شرکت تولید می شود. از لیوان یکبار مصرف هویجی (PP) جهت سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم مانند آبمیوه، بستنی، دوغ، خاکشیر و… استفاده می شود.

همچنین این لیوان یکبار مصرف دارای قطر دهانه 95 میلی متر و ارتفاع 90 میلی متر می باشد.

این لیوان آب هویج یکی از محصولات پرفروش کارخانه ظروف یکبار مصرف عسل پلاست میباشد که کاملا بهداشتی تولید شده و دارای نشان سیب سلامت میباشد. از کاربرد فراوان این محصول میتوان به استفاده در رستوران ها و کافه ، مراکز تفریحی و هتل ها و… اشاره داشت.

 

خرید لیوان هویجی یکبار مصرف

خرید لیوان هویجی یکبار مصرف از کارخانه عسل پلاست بسیار ساده میباشد و شما مشتریان عزیز میتوانید تنها با چند کلیک محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. برای سفارش لیوان هویجی یکبار مصرف با شماره تلفن های 02165468812 ، 09123777280 ، 02165468813 تماس بگیرید.

لیوان هویجی یکبار مصرف بسیار پرکاربر است چه در تابستان و چه در زمستان برای سرو و نگهداری آب هویج مورد استفاده مردم میگیرد.

 

قیمت لیوان هویجی

شما مشتریان عزیز میتوانید برای اطلاع از آخرین قیمت لیوان هویجی یکبار مصرف لیست قیمت ظروف یکبار مصرف عسل پلاست را دانلود کنید. قیمت‌های موجود در لیست همگی به روز هستند. محصولات کارخانه ظروف یکبار مصرف عسل پلاست به دلیل تولید و عرضه بدون واسطه به بازار دارای قیمت مناسبی میباشد.

شما مشتریان عزیز میتوانید برای دیدن محصولات لیوان عسل پلاست به صفحه  لیوان یکبار مصرف مراجعه کنید تا با تنوع بالای تمام محصولات لیوانی این مجموعه آشنا شوید.

 

کارخانه ظروف یکبارمصرف عسل پلاست دارای نشان ملی استاندارد و سیب سلامت می باشد که نتیجه تلاش همکاران ما است تمام ظروف یکبار مصرف تولید  شده در شرکت عسل پلاست بهداشتی بوده مشتریان عزیز نگرانی بابت استفاده از محصولات نداشته باشند.

 

راهنمای خرید ظروف یکبار مصرف

همیشه در هنگام  تهیه و خرید ظروف یکبار مصرف توجه داشته باشید که کیفیت محصولات یکبار مصرف ارجحیت بالاتری از قیمت آن برای شما داشته باشد چون محصولات یکبار مصرف بی کیفیت یا ارزان قیمت حتما دارای وزن کمتر و مواد با درجه کیفی پایین تر هستند و موجب نارضایتی مصرف کننده نهایی از محصول یکبار مصرف خواهند شد.

تعداد دقیق شمارش محصولات بسته بندی شده، کنترل کیفیت و یکپارچگی در تولید محصولات یکبار مصرف پ پ شفاف و شیری ، پروانه بهداشتی معتبر،  مشتری مداری و گوش دادن وشنیدن صدای مشتری از افتخارات کارخانه ظروف یکبار مصرف عسل پلاست می باشد.

توضیحات تکمیلی

دهانه

95

ارتفاع

90

تعداد

300

حجم

300

وزن

3.5

رنگ

شفاف

جنس

pp

رنگ بسته بندی

قرمز

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ليوان هويجي 300 سی سی PP عسل شفاف – بسته بندی قرمز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *